pondelok 1. apríla 2013

Easter Day :)

Ahojte,
no ako ste trávili Veľkú Noc? Ja som ráno vstala a poriadila som byt, nakoľko som bola celé sviatky sama a riadiť sa mi vôbec nechcelo :) Potom som sa pobrala k starkej na obed, kde som sa neskutočne napráskala. Najskorej krkovička, šalátik, šunka, syr a iné fajnotinky ....no doma som ledva fučala.
Ale k inému som chcela dospieť. Ráno keď som premýšľala čo si oblečiem a teda aj ako sa nalíčim ma napadlo, že väčšina mojich zatiaľ publikovaných líčení je ladených do hneda. A preto som sa rozhodla pre fialový svetrík a k nemu samozrejme fialové líčenie. Prvá foto je bez blesku a potom druhé dve sú s bleskom fotené. A samozrejme ešte stále telefónom.




No čo na to poviete? Podľa mňa detailne tie fotky opäť raz nevyšli, ale s tým momentálne nič nenarobím. Mala by som na Vás otázku...máte radšej keď fotky pridám po jednom alebo z nich urobím koláž? Aby som vedela ako ich pridávať :) A kľudne mi napíšte aj o Vašom dnešnom sviatočnom dni.

S pozdravom Peťa

1 komentár:

  1. Mne sa páčili aj koláže, najmä pri tom ružovom líčení krásnom, ale myslím si že je to jedno. Možno na oživenie to striedať troška, ale nikdy som sa nad tým nejak nepozastavovala:))

    OdpovedaťOdstrániť