piatok 29. marca 2013

Last weekend

Ahojte!!!
Mrzí ma, že som sa dlhšie neozvala ale nejako som toho mala veľa. Začnem minulým víkendom. Prvý krát som piekla veľkonočného barančeka. Bolo to na jednu akciu s fanklubom. Myslím, že sa mi celkom podaril a bola som na seba hrdá :)


Snažila som sa ho ladiť do bielo-červena, nakoľko náš team má práve tieto farby....a musím sa pochváliť, že mne sa proste páči. Na rozlúčku som sa nalíčila do hneda. Veľmi rada používam hnedé tiene, či už výraznejšie alebo jemnejšie. Na foto to moc nevidno ale toto je taký zlatý stred intenzity :)




Víkend ubehol ani neviem ako a bol tu zas pondelok, kedy som mala pohovor a v utorok ďalší. V utorok som dokonca šla kvôli nemu do Žiliny. Nakoľko som prišla asi hodinu a pol skorej trošku som sa šla motať po meste. Môj nos ma zaviedol k nákupnému centru Mirage. Je to tam veľmi pekné a na prvý pohľad celkom veľké. Ale v podstate tam až tak veľa obchodov nie je. Ale našla som obchod čo ma veľmi oslovil a isto sa tam vrátim keď budem konečne zarábať. Je to obchod Koton, ktorý tu v Banskej Bystrici nemáme. Jeho stránku si môžete pozrieť TU. Bohužiaľ je len v Bratislave a v Žiline.


Ako som kráčala k vyššie spomínanému nákupnému centru, zaujal ma pohľad na kostol. Ja moc takéto veci nemusím ale toto ma fakt oslovilo. A tak ma hneď napadlo, že sa s Vami o to podelím. :)
A je tu ďalší víkend, tentokrát veľkonočný. Aj keď vonku to tak vôbec nevyzerá :)

Tešíte sa na Veľkú Noc? Máte nejaké špeciálne zvyky?

2 komentáre:

  1. A čím je plnený baranček?? vyzerá fajne,mňamky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ničím :) je robený z bábovkového cesta tak je len taký sladký :)

      Odstrániť