streda 20. marca 2013

Make Up of Yesterday

Ahojte kočky!

Včera bol celkom fajn deň. V podstate celý deň som doma niečo robila a večer ma čakalo vystúpenie formácie 3T. Je to také zoskupenie troch chalanov a hrajú také niečo improvizačné ako partička. Veľmi som sa pobavila a nasmiala. Preto som aj líčenie zvolila také ako do divadla :) Mala som oblečený taký šedý svetrík a preto aj líčenie je do šeda. Pridávam foto ako už obvykle z mobilu.



Použité produkty:
Cartrice Gel Eye Liner 030
Lancome Color Focus Quad 350
Avon Colortrend bilea ceruzka
Maybelline Master Precise eyeliner
Oriflame strieborná ceruzka (moc nevidno na nej aká lebo je dosť ostrúhaná)
Oriflame Wonder lash mascara
Oriflame Eyebrow Kit

Ako sa Vám to páči? Máte radi šedé farby či už na oblečení alebo líčení? Budem moc rada ak mi napíšete svoje pripomienky k článkom a príspevkom. Čo by ste radi čítali, čoho viac a čoho menej a tak. Budem rada za každú radu.

Vaša Peťa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára