nedeľa 28. apríla 2013

Ahojte volám sa Petra a som závislá

Ahojte,

dnešný článok bude trošku z iného súdka ako zvyknem písať. Je to o mojej závislosti. Tí čo ma poznajú asi tušia o čom hovorím, a Vám ostatným to prezradím. :) Bolo to asi 7 rokov dozadu, keď som v telke prvý krát videla seriál O.C. California. Bola to láska na prvý pohľad. Jednoducho sme si padli do oka. Ja a Marissa. Stvárnila ju herečka Mischa Barton. Netvrdím, že je to najlepšia herečka planéty. Ale ja ju mám proste veľmi rada. Ako čas plynul sťahovala som si rôzne jej obrázky, navštevovala jej Fanpage a v podstate sledovala čo sa deje okolo nej. Jedného dňa som dokonca v obchode u nás našla tričko čo sa podalo na jej na jednej foto a preto som si okamžite kúpila. 


Dúfam, že to aspoň ako tak vidno na fotke, nie sú rovnaké ale podobné :). Neskôr začala Mischa navrhovať vlastnú kolekciu kabeliek. Nakoľko som nemala veľmi skúsenosti s objednávaním zo zahraničných stránok pošťastilo sa mi na jednej slovenskej stránke nájsť jej kabelku. A preto som si ju musela kúpiť. Je to moja najdrahšia kabelka. Vyšla ma asi 30€ ale citová hodnota je väčšia ako peňažná.


Mám ju asi tri roky. je taká malinká do ruky. Nosievam ju už menej lebo tam ťažko narvem peňaženku a hlavne koža sa mi začína trochu olúpavať. Ale nedala by som ju za nič. Tento rok som doplnila svoju zbierku o novú peňaženku z jej kolekcie. Tento raz som objednávala priamo z jej stránky. Vystihla som akciu na poštovné zdarma a preto aj napriek tomu, že som nemala veľa peňazí proste som ju musela mať. 


Keby som ju našla v obchode a bola by neznačková, resp. nie Mischa Barton asi si ju nekúpim, lebo vnútorné usporiadanie nie je najlepšie, ale to je mi momentálne jedno kedže je to Mischa. Do budúcna stále plánuje rozširovať svoju zbierku " Mischa predmetov". 
Máte aj vy nejaké "posadnutosti" alebo takéto vášne?

Vaša Peťa

1 komentár: