piatok 10. mája 2013

Nestíhačky :)

Ahojte,
dlhšie som sa neozvala, ale ako som začala v novej práci absolútne nestíham písať posty a ani moc fotiť líčenie. Ráno sa sice nalíčim celkom fajn ( resp. aspoň väčšinu rán :) ) ale potom to už nestíham fotiť a ešte aj vymýšľať články. A tak ma napadlo, nejako to proste stíhať musím :) sice články budú pribúdať pomenej ale budem sa snažiť podeliť sa s Vami o moje rané výtvory....aspoň o tie, ktoré stihnem vytvoriť.
A tak pridávam dielo zo včera rána :) Samozrejme sú to fotky s bleskom aj bez neho :)

    FOTO S BLESKOM




    FOTO BEZ BLESKU


Ani mi to nejako extra dlho netrvalo :) Ako to vy stíhate ráno s líčením? Používate len základné " špirála, make-up a bežím na bus " alebo ste aj o niečo kreatívnejšie ?

Vaša Peťa

1 komentár:

  1. Gratulujem k novej praci. No ja len make up ceruzka a spirala.... aj ked by som chcela niekedy vymysliet nieco kreativne ;) tiene som pouzila asi naposledy na strednej :)

    OdpovedaťOdstrániť