pondelok 8. apríla 2013

Spring......I´m ready!!!

Čaute kočky,
minulý týždeň som mala opäť celkom dosť rozbehaný po pohovoroch a v tom smutnom počasí ma to ani moc nebavilo. Ale prišiel piatok a s priateľom sme sa šli trochu odreagovať do mesta. Preto som si povedala, že nejako s tou jarou začať musíme :) A tak som svoje klasické pohovorové líčenie trochu upravila. Pridala som na spodnú linku niečo ako tyrkysovo zelenú ceruzku a hneď to celé dostalo iný výraz.



Keď už som mala jarné líčenie, tak prečo neprispôsobiť aj účes. A preto som si urobila niečo ako drdol a ozvláštnila som to kvetom.


V celom tomto jarnom "outifite" som sa cítila skvele ako keby jar už bola medzi nami. A dnes ráno dokonca aj konečne prišla z čoho sa veľmi teším :)
Pripravili ste sa nejako na jar? A máte radi toto obdobie?

Vaša Peťa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára