utorok 23. apríla 2013

Pokračovanie...

Ahojte,
tak dnes som pre Vás pripravila nový post. V podstate je to pokračovanie predchádzajúceho. Je to o tých nových tieňoch z ebay len teraz som pre ukážku použila iné farby. Snažila som sa vytvoriť niečo ako dymové líčenie hnedo - zlaté. Tá zlatá po zmiešaní s hnedou trochu ukázala ako horčicová, ktorú bohužiaľ nemám veľmi rada. Poučenie pre mňa...nemiešať s tou hnedou!!! Ale ako samá zlatá vyzerala dobre. Samozrejme pre ilustráciu prikladám foto s bleskom a bez neho.

                      FOTO BEZ BLESKU

                      FOTO S BLESKOM

Musím to nejako ešte vymyslieť lebo s farbami som osobne veľmi  spokojná nebola. Ale vydržala som takto celý deň :) Teraz asi budú príspevky chodiť menej nakoľko som konečne našla robotu a mám toho celkom dosť k učeniu a ku školeniu sa. Ale budem sa snažiť prispievať najčastejšie ako sa mi bude dať.

Ako ste na tom zo vzťahom k horčicovej farbe, či už na oblečení alebo v doplnkoch a líčení?

Vaša Peťa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára