piatok 19. apríla 2013

Nové hračky

Čauky !

Prepadla som mánií čo sa volá ebay. :) Len nedávno som objavila jeho čaro a čo všetko sa tam dá kúpiť a za aké ceny. Najväčší problém tejto "závislosti" je, že stále nemám prácu a tým pádom aj prostriedky sú celkom na bode 0. Ale akonáhle sa mi nejaké naskytnú som ochotná ich minúť aspoň na nejakú tú maličkosť odtiaľ. A tak jedného pekného večera, v telke nič nešlo, som navštívila tieto stránky a zaujala ma taká sadička tieňov. Oni to skorej nazvali pigmenty, ale sú to podľa mňa klasické práškové tiene. Nakoľko neboli drahé a ja som zrovna mala nejaké peniaze na účte rozhodla som sa investovať. Zase raz. A včera mi prišli :) Rozkošné malé nádobky s práškom :) A preto som sa rozhodla, že dnes ich musím vyskúšať a samozrejme sa podeliť s Vami a môj výtvor.


Keď som ich skúšala na ruke, hneď po rozbalení, zdali sa mi trochu slabé. A preto som pri líčení použila malý trik a to, že som si na viečko dala trošku krémiku. Počkala som kým sa trochu vstrebe a aplikovala som tiene. Na druhé oko som krémik nepoužila. Je síce trochu menej pigmentované ako prvé ale normálnym okom to skoro vôbec nie je vidieť. Preto ak chcete požiť tieniky len tak na "nenápadko" stačí aplikovať len tak na viečko. Ale na večerné líčenie by som odporúčala použiť buď podkladovú bázu nejakú dobrú ( na avon bázu mi nechytajú dobre) alebo krémik ako ja :)

                       FOTO S BLESKOM

                       FOTO BEZ BLESKU



Prepadli ste aj Vy tejto mánií? Čo tam najčastejšie nakupujete?

Vaša Peťa ;-)

1 komentár:

  1. ja a tiene nejdeme dokopy :D neviem sa nimi líčit, ale tebe to ide dokonale :) kraaaasne

    OdpovedaťOdstrániť