streda 22. mája 2013

Sama sa strúha?!?!?!

Ahojte,
už od prvého vyskúšania si pre vás pripravujem túto recenziu. Bude to na ceruzku na oči od AVONu s názvom Always on point. Objednali sme si ju ako novinku a bola veľmi zvedavá čo to bude. A poviem Vám bola som milo prekvapená.
Takže aby som začala od nejakých "technických" parametrov. Ceruzka je dostupná momentálne v troch farbách: čierna, modrá a šedá. Ja som pre svoje experimenty používala čiernu. Cena ceruzky je momentálne 3,20€, čo je podľa mňa celkom fajn cena. Sľubuje nám perfektné zastrúhanie len otočením vrchnáčiku. A čuduj sa svete to splnila. Po prvom použití som bola až prekvapená. Naozaj stačí otočiť vrchnákom a ceruzka je ako nová. Je vhodná najmä pre tie z Vás, ktoré ste sa veľmi neskamarátili s tekutou očnou linkou a lepšie sa Vám linka kreslí ceruzkou.
Keď si ceruzku nanášam na tiene často sa stretávam s tým, že na druhom oku už tak pekne "nepíše". Pri tejto sa mi to však nestalo. Akonáhle prestala písať stačilo pootočiť vrchnáčikom a bolo všetko v poriadku.  Hrot bol ostrý a ceruzka mala pôvodnú čiernu farbu. Osobne ju naozaj odporúčam a stojí za vyskúšanie. Prikladám pár foto z ranného líčenia aby ste videli aká pekná linka sa dá ňou nakresliť.


Prikladám ešte jednu foto pre porovnanie s linkou. 


Skúšali ste už túto ceruzku? Ak si najradšej kreslíte linku?

Vaša Peťa :-*

1 komentár:

  1. ja si kreslím linku ceruzkou miss sporty (asi) no to je jedno :) stale pouzívam hnedu
    tuto som este neskusala

    OdpovedaťOdstrániť